torsdag 10 november 2011

göra entré

Gokväll alla fina!

shit jag är helt slutkörd idag.. jobbigt att vara tillbaka "in the real life" igen som jag sa innan..
Känner mig helt vimmel kantig.
Har precis kört ett pass med kettlebell så jag tränar trots tröttheten! Plus till mig!
Göra entré var det ja..
jag planerar att få till något fint utanför vår entré dörr..
just nu ser allt lite halvtrist ut eftersom de ju bytt ut hela vår panel och den ska ju målas igen och ringklockan ligger fortfarande på byrån i hallen och sågspånet ligger kvar i rabatterna och.. ja ni fattar.
Mindre kul. Mindre fint.
Jag har ju inte tänkt måla panelen just nu men liite finare precis utanför skulle jag vilja..
jag har haft två krukor där innan men de har fått flyttat till sidan av garaget och nu vill jag ha något välkomnande vid entrén.. tips?

haha eller ska jag bara ställa en gloende ko där utanför? Hade vart något för grannarna att jobba upp till.. 
Nej men jag ska nog fixa det i morgon.. några plantor i en gammal rostig urna kanske?


Jag har två lite mer stilrena ljuslyktor står där.. kan väl vara fint att bryta med något inte stilrent då?
eller ska man köra på de andra fyrkantiga jag har som jag alltid typ haft?
Såg fin plantering hos på "Pernillasvärld"

Äsch.. jag borde duscha och sova typ.
Tror jag gör det så hörs vi i morgon!

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar