fredag 25 november 2011

Fancy Friday!

Hej!

Här var det Fredag ja!
Allt julpynt är uppe och både glögg, saffransbullar, pepparkakor och julmust finns att finna i mina skåp.
Japp nu är det dags för advent minsann!

Jag och pojkarna är hemma själva ikväll.
Pappan är på idol.
Dottern är hos tjejkompis.

Eventuellt kommer det besök till mig, en tjej och en flaska vin kanske,
det hade varit nåt det! :)

Ja Idol ja.. han fick biljetter genom jobbet och bjuder med personalen.. jag själv är sååå lite insatt i Idol i år.. jag vet inte nå om vem som är vem eller vem som sjunger bra eller inte.
Jag småkikade lite med ett halvt öga en minut förra helgen och just då tyckte jag att hon Molly verkade söt, snäll, och ganska bra..?
Jaja.. vad vet jag som sagt..

Nej nu ska jag se vad pojkarna önskar sig för middag.. ja jag vet det blir väl en Taco önskan.. hmm jaja vad gör man inte för att vara en snäll mamma en Fredag och allt.. vi måste ju följa resten av mellanmjölks Sverige och .. ja det får väl bli tacos helt enkelt. (?)

Och nej jag dricker inte mjölk alls.. haha och vi har inte mellanmjölk vi heller utan lättmjölk.
Så varför svamlar jag så mycket om mjölk hela tiden??
Ja inte vet jag.
Ingen aning.

Ps. köpte en tokfin jacka till mannen idag.. visar bilder i morgon!


KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar