tisdag 15 november 2011

drömmer drömmar

Godmorgon!
bild: google

Vissa nätter är verkligen helt galna..
vad är det för knasigt hjärnan håller på med?

Drömmar pratar jag om.. jag har så konstiga drömmar ibland så man är är helt snurrig när man vaknar.
I natt drömde jag tex att en kompis till mig klippte av mig allt mitt hår och färgade det svart.
Kompisen som gjorde det var en kompis som heter Åsa som gick i min klass i högstadiet!??
Och med i drömmen var även en gammal kill kompis, det var i hans lägenhet vi var.. i Skåne men ändå var det på min förskola när jag bodde i Köping..?!
Haha.. ja liksom man drömmer om människor man trodde man inte mindes alls..
är det hjärnans sätt att påminna en? Eller på vägen att de ska rensas ur minnesbanken så liksom dyker de upp där?

Haha ja knepigt var det i alla fall.
Hela natten var liksom bara skum och jag var mer trött när jag vaknade än när jag gick och la mig ;)
Det var ingen mardröm direkt.. men den tog massor av energi och jag grät emellanåt.
Drömde att jag blev jagad och att jag var fast under vatten... drömde att jag skrattade men hade ingen röst och att det stod 100 människor och tittade på mig samtidigt.
Ja jag sa ju det.. skumma drömmar.

Nu ska jag sluta drömma och städa i stället, det är jag bra på ;)

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar