måndag 14 november 2011

be om ursäkt

Hej

och förlåt..
jag vet, det blev inget inlägg igår och jag mår dåligt över det...
förlåt.
Det blev för mycket, först var vi ju i Malmö jag och dottern och såg på UNDERBARA Melissa

.. och efter hotellfrukost så var jag ju tvungen att ila hem och lämna dottern och bege mig direkt till jobbet.
Jobbade hela Söndagen och när jag kom hem..?
Jo då tryckte jag i mig middagen, 4 pepparkakor och två fikon på princip stående fot och somnade i soffan.
Klockan var då halv sex på kvällen!!
Halv sju masade jag mig in till sovrummet och somnade för natten.
Helt galet men ser ut att vara väl behövt för idag är jag pigg!

Och idag? Jo jag måste städa, inte tvätta för det gjorde mannen igår! Men bädda rent i lite sängar och sen ska jag jobba lite med.. men bara lite för jag ska även träffa Sara och snacka om min LA resa, hennes liv bekymmer och säkert planera lite inför jul och nyår.
Vad gör ni?

Min hjärna är föressten lite typ torktumlad efter Melissa i Lördags.. hjälp den tjejen är jag kär i..
förälskad i åtminstone.
Hon sjung så vackert och och skrattar så sött, hon ler med huvudet på sne och skjuter upp sina axlar lite halvt osäkert när hon pratar om sig själv.
Jag grät till vissa låtar.. ingen såg.. det var mörkt där inne.
Jag grät och log på samma gång... som en riktig tant var jag.. lycklig tant.

Ni måste se henne live.
Måste.

Ha en marvellous Monday nu!
KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar