tisdag 4 oktober 2011

TEKNIK SKIT!!??

Kan min Iphone ha en sjukdom?
Eller är det bara vad jag önskar att den har då den inte verkar få iväg alla mina viktiga sms??!
Jag hatar att inte veta om det är tekniken det är fel på eller om folk bara dissar mig i allmänhet!!?
Haha.. min dotter säger att det är klart att det inte finns folk som dissar mig med flit.. utan att det MÅSTE vara fel på telefonen.. min eller deras... 
hon är söt min dotter.
Jag hoppas hon har rätt.
Men om hon bara visste.. :)



Jaja.. min telefon måste ha en sjukdom.. jag får inga sms idag.. :( inga alls.. var är ni? dog ni?
Den går att ringa ifrån.. och Camilla ringde mig innan.. skumt ju..
BIG TIME SMS DISS på mig idag helt enkelt.
Men ok jag tar det, kanske vi hörs i morgon.. eller kanske jag kastar min telefon åt helvete helt enkelt.
Japp det gör jag.. kastar den och vill att nya iphone 5 släpps typ NU.

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar