måndag 31 oktober 2011

sprungit klart!

hej igen!

Ja nu har vi sprungit med.. tillsammans med massor av andra.
Fint som fan var det med (ursäkta svordomen men det är sån jag är)
Man såg heeela LA där uppifrån!
Jag känner någon som hade kallat det "magiskt".
Och vi sprang upp-hill.. tills svettes sprutade från oss.. och när jag precis stannar till för att vänta in mannen, (jo det är sant han ligger fortfarande alltid efter mig.. bävar den dagen han tränat ifatt.. )
så gissa vem som kommer och går förbi mig..??
Hon och tre väninnor.. de är ute med sina hundar och hunden springer fram till mig och luktar på mig.. voff voff säger hon då och ler.. jag ler tillbaka och säger Goodmorning..
men hmm.. känne igen henne tänker jag då..
och ja minsann!
det är:
haha bra! för nu kan man väl räkna in denna resan som fulländad.? :) en kändis avprickad i alla fall!
Charlize Theron.
Hon såg såklart inte ut aå där.. hon hade mjukisbyxor, collage tröja, page och keps på sig.. men hon var fin.
Vi gick förbi en man med.. som är med i en serie.. men jag kan inte komma på vad den eller han heter just nu.. så då finns inget att liksom pricka av .. :)
haha jaja.. lite ytlighet var det här.
Nu ska jag svida om till bikini och lägga mig i en av solstolarna här utanför.
KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar