måndag 31 oktober 2011

runyon Canyon!

hej!

Här sitter jag i mina nya Asics skor och väntar på att solen skall gå upp så pass att jag kan ut och springa,
idag blir det i det kändis täta berget runyon canyon som jag tänker skaka rumpa.
Japp minsann jag ska springa upp och ner som alla andra motionerande LA people.
För shit vad det tränas här va.. om jag tycker att jag är ganska bra på det.. ehhh nää.
Här lever de ju i sina träningskläder dygnet runt tror jag..
eller ja nästan hela tiden.. på kvällen svidar de om till sina fina tighta klänningar och går in på en "blow dry" bar och får ett glas champagne medan ngn tvättar, fönar och borstar håret i en vacker "hollywood kalufs".
Sen stapplar de iväg på sina 2 cm i diameter knubbiga ben till en restaurang och äter typ ett sallads blad, en liiiten bit kalvkött och självklart har vi såserna på sidan.
Haha jo det är sant.. i varje meny står det hur många kalorier rätten innehåller!???
Snacka om att ge mig ångest??
Nej jag vet.. jag ska inte ha ångest... och när jag säger ångest så menar jag ju inte på riktigt sån allvarlig ångest.. nej mer bara "ghaaa jobbigt ju" känsla.
Så om ja ska chilla vid poolen idag, och sedan äta en svingod hummus sandwich på ngn fin lunchrestaurang.. . ja då får jag minsann upp i berget och springa.
Ja.
Jag drar.


KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar