torsdag 20 oktober 2011

skinny-not- winny- situation

Tycker det är synd att Ashton är singel nu..
Haha NOT!
men ja klart det är synd att de inte är tillsammans och lyckliga och lull gull och allt det där som man vill ha i livet.
Sen är det klart jag vet att han inte kommer dyka upp hemma hos mig nu heller.. men haha man kan ju låtsas liiite :)
Men varför nu prata om detta??
Jo för jag skulle komma till detta..
Stackars redan smala Demi Moore har liksom försvunnit helt.. galet ju! För det kan ju inte vara med flit man går och ser till att se ut så DÄR??
Nog för att.. jo jag vill gå ner typ 10 kilo.. men inte 33 kilo.. för det är nog vad jag skulle behöva svettas av mig för att se ut så där!
hjälp.. så nu syns det att det nog är sant.. de har nog en kris.. och det är nog sant det vi hört.. skilsmässan är här.
Så nej jag tar ett glas vatten och .. ett tuggummi??!! och sätter mig i soffan :)
Demi däremot kan få komma hit och jag ger henne pizza, mc donalds, lite choklad och en och annan hallon/lakrits skalle kanske :))

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar