fredag 21 oktober 2011

Dress for sucsess!

Ja det var ju det där manliga modet jag ville ta upp..
för det finns ju bra mycket snyggt till killarna, männen, herrarna där ute... men jag tycker ändå det är svårt att hitta det man söker.. och svårt att se de som har hittat det med för den delen.. så när jag ser killar på stan som liksom fixat hela stilen.. hela paketet så blir jag helt till mig.
Haha jo det är sant.. jag vill "tjoffa" ihop dem och ta med dem i min ficka hem och bara titta på dem.
Så var handlar man?
Jag har två söner som bara vill se ut som killarna i Grind filmen.. haha så de är inte särskilt svår dressade.. typ bara spara ut håret och rufsa till det lite... ha converse på sig året runt och tisha typ :)
Men när de blir äldre vill de nog annat.. åhh deras mamma hoppas på det i alla fall..
Jag gillar många stilar men jag vet vet jag sagt det förut.. Scotch and Soda!!
Oh my.. please and God! ja ni fattar, bara kolla själva:



Ja men vad säger man??
Jag säger i alla fall.. mmmm mysigt!
killen som ser lite ut som Usama.. haha när han har sin cykel.. åhh hjälp jag är lite kär där :)
Jag är en sucker för skägg med.. kanske inte fullt det där Usama/Opie skägget men jag gillar lite skägg.. så där lagom manligt liksom.
Har jag alltid gjort.
Så jag röstar för Scoch and Soda på herrar.. men vad finns det mer?
Tips? för jag kommer inte på ngt.
Så jag röstar för dessa plaggen:





Och sen dagen på Söndagen kan han klä sig så här och gå och köpa en tidning och färska bullar till mig.. det är helt ok.. ingen fara alls.

Jaha.. så det var den bild kavalkaden hoppas alla ni har en alldeles Fab Fredag!
Jag ska jobba. först.
Äta middag med Lotta.
Sen.

Gött.

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar