lördag 8 oktober 2011

Nu då?

Vad gör ni?
Jag har tränat mitt trippelpass, och ja jag kommer ha tok ont i benen i morgon..eller övermorgon och inte ska vi tala om röven... shit det gnager ganska bra att sitta på spinning sadel det kan jag lova..
jag som ändå har mer än mycket "junk in the trunk" får ont i benen i röven.. haha ja och här har jag gått o trott att jag inte har ben där ens en gång :)



Efter passet tog jag med dottern till stan på lunch och tjejsnack..efter det blev det pytte lite shopping och sen hem igen..
och nu då?
Jo jag ska dricka mitt kaffe.. sen försöka komma på vad man har på sig när man ska ut.. vad har man på sig??
På riktigt..tycker det är skitsvårt.. Lina som jag ska ut med är en slitz tjej med.. jo precis som ni föreställer er.. men snygg är hon så ta inte fel på det.
Smal som ett snöre med tuttar som syns japp, hon har plutig mun och blondt hår.. japp jag sa ju det.
Hon är underbar och alltid sexig så man typ storknar.. och så kommer jag.. med vad? jeans?
haha ja hjälp detta tål att tänkas på.

Ha en fortsatt bra helg!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar