söndag 9 oktober 2011

bullbak och halvbakis

Hej!



Har inte glömt er.. bara tittar in lite senare än vanligt.
Jag drack nog några glas för mycket av det röda vinet igår..man ska inte dricka när man inte mår bra.. jag vet.. man ska bara dricka vin när man mår bra.. hmm felet igår alltså.
Ingen stabil jag= inget stabilt vinsinne! :(




Men nej så farligt är det inte idag, har ju varit mycket värre.
Jag och dottern tog en runda in till mataffären och köpte på oss ingredienser till dagens knäckebröds bak och sen blev det en tur till MAX hamburger restaurang där vi flottade till det ordentligt.. vaddå bra med trippelpass igår? verkligen lönt..mmm trött man blir ;)
Vi har nu i alla fall bakat knäckebrödet och har satt en deg på jäsning nu för att baka kanelbullar.. shit snacka om att vara husfru så det står härliga till!!!
Barnen spelar wii och jag ska nog lägga mig i soffan med en skvaller tidning.. städat har jag redan gjort! 
Så japp minsann jag slappar nu resten av dagen.

NI?



KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar