tisdag 11 oktober 2011

Jag är en dåre som aldrig lär

Godmorgon

ja det är det jag är.. men det är ganska kul att vara jag :)
Jag ser på mig själv lite på håll idag.. och ja det ser helt ok ut.
Jag är ju en ganska bra och rolig tjej ändå..sen att jag är lite körd det liksom blir ju bara bättre av det:)
Eller?

Jag ska jobba.. men vet inte hur jag ska komma i stämning.. för kaffet är slut här hemma! 
Absolut inte lätt att starta en dag utan kaffe ju.. vill att någon ska vara vaken och ledig och bjuda mig på en mysig morgonkopp...? Någon?

och ja jag vet.. hur coola är inte det kaffe kopparna! köp dem till mig! :)


hundpromenad- check
ta ur en maskin tvätt- check
lägga in en ny- check
städa iordning i köket- check
bädda sängen- check
bädda håret :) - check
bädda ansiktet så gott det går- check
dammsuga barnens sovrum- check
planera inför middagen ikväll- check
packat utflyktväska till sonen- check
lämnat barn på skolan- check
längtat efter en kopp kaffe- check check check.!!

Och klockan är bara 9!!?
Undra vad denna dagen kommer bjuda på.. för jag tror det blir en bra dag ändå!
En JÄVLIGT bra dag!

För er med det är jag säker på!

KRAM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar