fredag 7 oktober 2011


Fredag igen!!

Visst går tiden fort?
Fredag och jag ska jobba.. det är kallt idag..
men solen skiner.
Bra tycker jag,
Med sol.

Jag planerade en "get away" för den här helgen, tyckte att jag skulle åka iväg med en vän till mig..
skulle överaska denne vän..
men just den här helgen hade de redan planerat något annat.. 
är inte det typiskt?
Så typiskt.. när man ska vara spontan och glad, ge någon något man tycker man behöver.
Inte nu.
En annan gång.


Så vad gör jag denna helgen då?
Jo jag är LEDIG!
Jag är ledig och ska träna trippel pass på lördagen, trippel pass!
Fatta galet?
det betyder alltså att jag ska köra tre olika pass efter varandra.. först spinning, sedan något core pass och så spinning puls efter det,, gashh.. kan hända att jag dör.. 
eller överlever och känner mig stolt som fan.
tiden får visa.. men jag ska ju som sagt göra en förvandling av denna "tre barn, kebabrulle, tv tittande mamma kroppen" till en kropp som jag bara ska WOW:a när jag ser.. när jag är klar..
typ kanske .. hmm om 12 år?
 aldrig?
Haha.. vilket fall så blir jag glad av träning så det är ju ett plus i sig! 
Nu ska jag dricka kaffe och sen hoppa in i duschen..
ha en FAB FRIDAY alla ni där ute!
Skratta högt idag!
LOVA!

KRAM!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar