torsdag 1 september 2011

sötsug

Ja det där jäkla sötsuget.. det bara kommer.. helt utan inbjudan.
Var kommer det ifrån?

Man är ju duktig och äter vad som sägs vara bra för en..
jag äter med jämna mellanrum som en riktig barnrumpa och jag äter ju som det står överallt..
och ändå.. ändå kommer det .. det förbannade sötsuget..
det liksom kommer springande i rasande fart mot en.. fört ser man det lite på håll och just som man tror man kan hålla upp handen och stoppa det.. nej då har det redan kraschat in i dig.
KRASCH!

Jag vill just nu ha en påse smågodis.. med lite av varje ni vet..
en röd fisk, en sockerbit, choklad, en hallon/lakrits skalle, en sur napp, djungelvrål (som faktiskt inte bara är apor som jag trott utan faktiskt även elefanter och något som ser ut som en ekorre??!!) en center, en plopp, en ferarri bil, och ja jaaaa. .. en sån vit kula.. de med lite typ puder på.. de är som kolor.. vad heter de?
Åhh ja de vill jag helst ha!
Så gott det vore!!


Men nej jag hejdar mig.. är ju i alla fall helg i morgon så får tvinga mig att vänta..

Har jobbat idag ja.. skitfina mattor fick vi in!
Glada i färgerna.. i en hall? ett barnrum? eller nej egentligen var som helst! Skitfina var de i alla fall!!




Nu ska jag typ dricka 3 liter vatten så jag blir så jävla mätt att godis inte längre har en chans att tro att det får plats liksom.. :)

Ta hand om er!
I morgon är det ju ..
FREDAG!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar