onsdag 21 september 2011

skärper till sig

Godmorgon!


Japp det är det jag gör idag.. eller försöker göra i alla fall.
SKÄRPA MIG!
Jag måste ju sluta fundera så jävla mycket och börja leva igen.. 
jag skiter alltså i allt nu och gör något roligt idag!
Vad? haha.. ja det var ju just det.. för det vet jag inte. (?)
Vad hittar ni på idag?
Ja ni jobbar ju säkert.. jag har en ledig dag.. så jag kanske ska proppa huvudet fullt med städning, dammning och tvättning.. så jag inte hinner tänka på så mycket annat.
För visst är det så.. man måste sluta tänka så mycket.. detta funkar ju liksom inte längre..

Min vän Linda fick inspiration av mig igår sa hon.. och läs vad fint hon skriver!

Ta hand om er idag!
KRAM!!

1 kommentar:

  1. Låt tankarna vara - det är bara tankar! Låt dom tänkas, men bli inte arg eller frustrerad över dom. Bara acceptera att dom finns där och låt dom sedan vandra vidare.

    Att stänga undan tankarna med att göra något annat hela tiden funkar dåligt. Däremot låta tankarna tänkas en stund och sedan göra något man tycker om en stund funkar rätt bra tycker jag!

    Nu vet jag ju inte exakt hur dina tankar ser ut förstås.. :) Vad det är för slags tankar liksom. Men det jag skrev ovan funkar för mig! :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera