torsdag 15 september 2011

Kaffe och mode

Godmorgon!

Ja det är precis vad jag roar mig med nu på morgonen.
Jag dricker kaffe och kollar runt på olika klädsidor, och kollar på olika bloggar och ser tex detta:








Hon är inte gammal den tjejen men nog fan vet hon hur man ser ut som en million bucks.
Inte för att det kanske låter bra egentligen.. att se ut som en miljon dollar.. men hon vet hur man ska klä sig det är något som är sant i alla fall.
Enligt mig.
På tal om henne föressten.. Olivia Palermo.. man tänker ju lätt på L.A när man ser henne?
Vi planerar en trip dit jag och mannen... i Oktober.
Har ni varit där?
Var ska man bo?
Allt ni kan veta vill jag veta!

Nu ska jag ut och springa intervaller.
Ta hand om er idag.. och efter att ha läst MINDECOR igår så tänker jag faktiskt raka mig snygg och len och klä på mig något extra tjusigt idag.. man vet ju aldrig om man är med om en olycka ;)


Ta hand om er!
KRAM!

2 kommentarer:

  1. Precis, man vet aldrig :)) Och jag som bor på soffan och alltså inte kommer att ge mig ut i dag heller tänker ändå raka benen för tänk om det börjar brinna och ett gäng snygga brandmän kommer och ska lyfta mig från soffan och när morgonrocken glider upp lite sexigt sådär och blottar mina bruna, otroligt vältränade ben ( ja men vad fasen, jag fantiserar ju) då gäller det att vara lenrakad!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. haha du är för underbar!! Och jo jag ser det framför mig.. som i en riktig amerikansk film.. snygga är de ju alltid med.. de där brandmännen! :)
    Ta hand om dig! KRAM!

    SvaraRadera