söndag 4 september 2011

jobba helt i onödan..??

Det är sant..
Jag har jobbat idag..men jag var inte direkt till någon som helst hjälp..
eller vaddå hjälp.. jag behövdes inte alls helt enkelt..
För på heeeela jäkla dan så var det bara 2 handlande kunder.. allvar!??

Tror ni man får panik en sån dag?
Vi är två personal i en butik med 5 kunder in på en hel dag!??
Galet trist och jag vet inte hur många gånger jag fluffade till kuddar, rättade till filtar, dammade soffbord..
Men nu är jag hemma igen i alla fall..
Solen skiner fortfarande och det är nästan en sommar känsla utanför fönstret.
Vi ska snart få gäster med.. vi hinner aldrig ses som vi önskar så igår kväll bestämde jag och Sara att de skulle komma över och äta "köpe-mat" med oss idag!
Så trevligt!
Hon ska ta några skott på mitt elefantgräs i trädgården med.. det är nog 2.5 meter högt nu!!
Galet vad det växer!!
Så jag ska nog ta och plocka upp några skitiga strumpor på golvet innan de kommer.. :)
Ha en fortsatt bra Söndag!!

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar