söndag 4 september 2011

Höst mode

Godmorgon!

Solen skiner idag igen.. ser ut att bli en vacker dag.
Jag dricker kaffe vid datorn och barnen sover fortfarande.. precis som vanligt alltså.
Jag har kollat runt efter lite höstkläder ett tag nu.. jag har redan köpt några jeans och skor.. men jag vill även köpa på mig några fina stickade tröjor, nån collage tröja till och en ny övermysig halsduk kan få komma och bo hos mig med.. :)
Jag har inte hittat det ännu men letar alltså vidare.. alltid kul att ha något att "leta" efter.

Men när man kikar runt.. det är så lätt att förälska sig i vissa stilar.. och ja självklart alltid mer på männens och barnens.. det är ju så mycket lättare att veta vad de ska ha på sig i stället för mig själv liksom.. 






Ja kolla på dem liksom.. jag hade då vänt huvudet efter dessa stilarna på stan.. åhh vad snyggt klädda!!
Som vanligt har jag hittat bilderna på min favvo affär ZARA.
Barnens foton är oxå så superfina!



Men barnen har ju redan handlat upp sina höst garderober så det blir inte mer där.
Jag har t.o.m redan köpt både höst och vinterjackor åt dem alla.
Bra jobbat va?
Fjällräven mamma som man är!
(not;)

På tal om något helt annat nu..
vi såg "hur många lingon finns det i världen" igår.. (varför heter filmen så!!?? handlar ju inte om lingon alls under hela filmen!??)
Den var UNDERBAR den filmen.. jag älskar den !
Barnen gillade den med.. och jag fick en ny förälskelse..
Sverrir  Gudnasson som spelar huvudrollen i filmen..:


 vilken fining!!
Haha mycket sånt nu jag vet.. :)
Men allt bra är väl bra eller hur..?
Se filmen om ni inte sett den!!

Ta hand om er idag!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar