tisdag 20 september 2011

hänt något dumt nyss?

Godmorgon!

Ja jag har en fråga.. om ni varit med om något riktigt dumt någon gång?
Ja ni vet något som liksom är helt galet men man skrattar så man kiknar..?
Jag frågade mannen i huset om han varit med om något dumt/knäppt/overkligt/galet som är så där "over the top" och ja det hade han.. men de historierna platsar sig inte riktigt här inne.. 
Jag vet att mina mostrar var med om något galet för X antal år sedan... då de skulle köra från Köpings trakten till High Chaparall (som ligger i Småland va?)
Nu måste först tilläggas att mina två mostrar som var med på denna utflykt är HELT körda.. haha ja alltså körda på ett bra sätt.
Dessa två damerna är två sönderblekta blondiner som röker, skrattar högt och som har gjort mer galenskap än alla jag känner tillsammans.
Men de är underbara! och de bjuder på sig själva på RIKTIGT!

Eftersom det inte var jag som var med på resan så kan jag inte helt stå för storyn.. men jag vet att de skulle köra med husvagn för första gången.. de två med bilen full av ungar.
Mitt på motorvägen när den ena mostern kör så skrattar den andra mostern högt och pekar ut genom fönstret..
-hahah kolla va fan som kommer där!!
En husvagn ju akta dig!!
Den andra mostern fattar inte först.. men efter ett tag .. det är deras husvagn.. den har släppt på något konstigt sätt och far nu förbi dem på motorvägen!!! den passerar dem.. och vad de gör?
Jo de garvar tills den ena av dem pissar ner sig..
Jo det är sant.. det är i alla fall vad de sa till mig,
Jag har fler historier med just dessa två underbara mostrar.. en innhåller "hundsmuggling" och en annan "get-atack".. ja hjälp vad mycket tok de stått för!
Själv vet jag inte riktigt.. men jag ska fundera på det under dagen och se vad jag kommer fram till :)


Ni då?
Jag vill höra kom igen nu!
KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar