lördag 17 september 2011

baka kladdkaka och kolla Snygga tjejer :)

Godmorgon!

Dimman hänger tät utanför fönstret och jag är uppe och bakar kladdkaka i köket.
Vi ska hem till vänner efter jobbet och jag har lovat ta med efterätten.. lättaste och godaste med kladdkaka eller hur?
Jag ska jobba ja.. inte så kul.. vill hellre springa en mil, kolla en film, plocka in dynorna och annat sommrigt från trädgården..
men nej jag står i butiken istället.
Vill på fotboll i eftermiddag med.. men det kommer jag inte hinna.. så typiskt att jobba en Lördag va?

Och ja tjejer var det med.. jag fick hem reklam från Lindex igår.. jag vet att jag talat om Reese Witherspoon förut.. men allvarligt??
Hur snygg är hon inte i den reklamen?



Jag är kär i henne just nu, och i filmen.. "How do you know" var hon oxå hur snygg som helst!

Antingen har jag blivit annorlunda eller så har hon förändrats.. love her!
Och ja filmen var helt ok så se den!

En annan film jag såg här om kvällen var "its kind of a funny story" med han snubben med skägget från "hangover" filmerna.. den var vacker! Se den med! :)


Nu måste kakan ut så den blir så där lagom kladdig.. rinnig i mitten liksom!

Ha en bra bra bra Lördag!
KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar