fredag 5 augusti 2011

touched

Godkväll

NU var det helg igen.. alla svenskar grillar väl idag eftersom det ju faktiskt är sommar .. annars hade det väl varit Taco på kartan för de flesta..
Jag varken grillar eller äter tacos, nej jag sitter här på kontoret och lyssnar på en ny favvo, en kille som sjunger alldeles för fint..
Emerson Hart heter han.. han finns numer i mitt heart! :)
Det var min nya kollega på jobbet som presenterade mig för honom.. och som jag ju nämnde tidigare så är jag ju en riktig sucker för texter så jag är såld ..
Men ibland är det väl bara så.. att man blir berörd.. utan förvarning eller känsla.. 
det finns ju dem som bara "tittar in" i våra liv och helt utan förvarning stal de en bit av mitt hjärta..
det har nu hänt.
En bit av mitt hjärta är stulet..


Ta hand om DIG!
KRAM!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar