tisdag 30 augusti 2011

storhandling och soffläge

Hej på er!

Ja jag skulle jobba idag.. stannade på jobbet i 2 timmar sen fick det vara bra.. inte ett skit att göra rent ut sagt..
Inget illa ment mot jobbet.. bara det att vi är tre personal med typ inte en enda kund i butiken?? Crazy non fun säger jag då.

Så nu har jag precis kommit hem igen, var på det underbara Willys här i småstaden och handlade allt det där som en trebarns mamma behöver ca 1 gång i veckan.. minst.

typ 6 litermjölk, 4 paket fil, flingor, köttfärs, korv, kyckling, juice, ost, frukt, sköljmedel..
ja ni fattar :)
De bygger om på vårt Willys.. man hittar ingenting och idag när jag står med huvudet nere i en av frysarna ja då släcker de ner hela butiken!
Jo hela butiken!! Jag fick minsann handla i mörker.. inte bara en minut som jag tänkte att de kanske skulle tillåta avbrottet.. nej i 10 minuter!!
Jag tappade två äpplen som jag inte hittade igen. :)

Nu har jag rastat hundarna...plockat in alla varor och ska tvätta lite.
Precis som alla andra mammor i Sverige typ..?
Jag ska nog t.o.m baka kanelbullar idag.. shit jag vet .. känner mig sååå "fjällräven mamma" just idag!
Men efter all denna super mamma image så blir det nog Lil Wayne på högsta volym och eventuellt en hemsk skräckfilm i soffan ikväll!
tips någon?
Ja jag vet han är läskig.. men jag är ju inte riktigt normal det vet ni ju redan ;)

Det blåser ute.. blåser som fan faktiskt.. kanske stormen som är på väg..

KRAM!!




2 kommentarer:

  1. Shit vad mjölk, klart har man 3 barn så går det ju år... Hos mig/oss är vi 2 vuxna och en liten katt ( bozze )fast jag handlar oxå på willys ibland, har fått en super duper willys i Vara, me like!
    Själv har jag bakat foccaia bröd, som snart ska intas med egen gjord pesto.... Hoppas det blir gott!
    önskar dig en fin kväll med bullarna!!

    / Benita

    SvaraRadera
  2. hjälp vad gott det lät! jag vill smaka.. ;)
    Inte för att låta dum.. men var ligger Vara?
    Tack! och jag önskar dig, din kära och Bozze en super trevlig kväll ni med!!
    KRAM!

    SvaraRadera