tisdag 30 augusti 2011

Baby bula och nya jeans!

Godmorgon!

Jag sitter i morgonrocken och surfar runt lite innan jag ska bete mig som den trebarns mor jag är och duka fram all frukost, leta efter gympa påsar, plocka fram cykelhjälmar, skära upp äppelbitar och fläta hår.

Jag har liksom tex missat att Beyonce är gravid!!??
Hade på riktigt ingen aning.. och jag som är en sucker för alla skvaller tidningar.
(gillar att kolla bilderna ju;)


Men jaja.. man kan ju inte ha kolla på allt.. det är ju tur jag vet var barnens gympa väska är istället kanske?
haha..

Jag har en jobb dag idag.. det hade jag inte igår.. så igår efter att jag gjort allt trist jag var tvungen att göra så gjorde jag en klassiker.. jag shoppade mig på topp! :)
Och jag hittade ju en väska finally!! jag har liksom letat efter en fin ganska stor, gärna med en detalj eller två ..i ja.. såklart.. congac brunt läder.
Funnen!



åhh den är sååå fin!
Jag kommer umgås med henne massor framöver tror jag... hon är så len och mjuk och samtidigt snygg och stark.. :) och så luktar hon gott oxå!

Jag hittade jeans med!
Det är faktiskt jätte ovanligt för mig att jag hittar just jeans.. men igår!
Japp minsann!





Jag vet skitkassa bilder på dem.. men de kommer säkert synas fler ggr!
Det blev ett par Replay Pearl slim .. (ja shit vilket långt namn!;) och jag känner mig nöjd!
Vill även ha ett par Levis.. vore inte det fint?
Men det får bli nästa gång..
tröjan med ja.. ni ser den grå collage tröjan på bilden.. en sån har min lille son Jack.
den är sååå fin.. lite Abercrombie möter Lexington/Gant typ..
men nej den är från pojkavdelningen på HM!
149:- bagis!


Jag bor i den tröjan idag!
Bara tolv grader ute.. hösten är här.

Ta hand om er idag!¨
Gör någon glad!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar