lördag 27 augusti 2011

shoppa någon..?

Godmorgon alla fina!

Vad har ni för planer för dagen?
Jag är lite sugen på att ta med barnen och shoppa höst..
Vet att båda sönerna har slut på jeans.. 
Noel skulle behöva stövlar.. Ella vill ha en fin höstjacka.. Jack behöver tröjor.. och strumpor.. 
Ja det hade varit kul att shoppa höst idag.. men hallå en LÖRDAG!?
Typ alla shoppar ju på Lördagar.. gillar inte att trängas sådär galet mycket, vänta på provhytter i typ en timme, leta storlekar på kläderna ..på GOLVET!??
Jo det är ju så.. åk in till Malmö och shoppa en Lördag får ni se.. helst om ni liksom jag väldigt gärna vill handla inne på Zara.. glöm det.. finns ingen ordning någonstans där inne jag lovar.
Men samtidigt är det ju idag man är ledig...

Jaja.. än så länge är det bara jag vaken.. precis som vanligt, tänkte ta en runda snart.. hade önskat att jag hade DIG här nu igen som kunde följa med mig ut och springa bort en hel del med energi!!
Men eftersom det ser ut att hända lite med kroppen så springer jag på ändå.. idag blir det back intervall!!

bilder från igår i "jessica jeansen" (och ja hundarna är ALLTID där jag är :)

igår blev det film föresten.. varning på den med..vet inte var jag hittar alla dessa "tåriga" filmerna.. de verkar liksom hitta mig! ;)

"Night's in Rodanthe" hette den..
SE DEN.


Nej nu snörar jag på mig mina Asics och springer.. springer fort som fan!

Ta hand om er!
KRAM



3 kommentarer:

  1. Jävlar vad "fit" du ser ut! Duktig du är! Själv har jag ju låååååååångt kvar till nåt sånt resultat men tappat en så där 10-15 kg har jag gjort. :D

    SvaraRadera
  2. Har du fler tips på "gråtfilmer" så tar jag emot det tacksamt! :D

    SvaraRadera
  3. tack! :) <3 och ja jag har ju skrivit om de filmer jag sett på sistonde.. men Notebook har du väl som alla andra sett för typ 6 år sedan? men jag återkommer! Kram!

    SvaraRadera