söndag 7 augusti 2011

mys i soffan

regnet har legat i luften hela morgonen..
jag har legat extra länge i sängen..

när jag väl tog mig upp blev det en låång och god frukost med familjen.
lite tvätt och sen bar det iväg till en affär... vi inhandlade ny sele till lille Charlie


den fick topp poäng och jag fick pussar



på samma affär fick även några burkar av denna sagolika dryck följa med hem!!
(vanilla coke i ZERO!- typ omöjligt att få tag i )


jag borde tvätta fönster


eller rensa ogräs mellan plattorna


men jag tror jag fortsätter sitta här och  lyssna högt på texter som denna:


Maybe I'm the joker
Maybe I'm the fool in your eyes
Maybe I'm the weak one
Maybe I'm a liar in disguise
Maybe I'm angry
'Cause I'm the one who's always wrong
Maybe I'm not the one who's so strong

Did you think about it
Did you pour it in and pour it out
Could you live without me
Did you ever really have a doubt
But do you understand it baby
When you say it's over, its done
Maybe I'm not the one 



Vad gör ni?
Hoppas ni har en fin Söndag!
KRAM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar