torsdag 11 augusti 2011

Lotta potta

I går hyllade jag ju min vän Fia och våra knasiga upptåg..
idag ger jag min tanke och ytterligare en bit av mitt hjärta till Lotta.
Lotta är min motsats säger alla.. alla vet ingenting.
Lotta är min, min samma, min like.

Hon är hur fin som helst, jag har bara känt henne i ca 6 år men det känns som hon alltid vetat vem jag är.
Hon vet saker om mig som jag knappt vet själv.. för när hon säger dem så blir jag liksom.. ohh jaha... jaaa..
skumt, skumt men bra.
Hon är hur fin som helst utan att hon ger sig cred för det, hon säger de finaste sakerna om mig jämt och jag brukar tänka att det är ju henne man skulle ha varit kär i och levt sitt liv med.. bara av den anledningen att hon får mig att må helt sinnessjukt, lyckligt bra.
Hon får mig att tro på vad hon säger.
Hon bara vet inte själv hur bra hon är.. kallar sig för saker som hon inte alls är.. hon är bra helt enkelt.
På alla sätt och vis, så klok och vis och glad och bubbligt skrattig.
Jag träffade Lotta igår.. tack Lotta nu har du fyllt upp min kärlekskopp igen och jag känner mig lite extra fin idag tack vara dig!!

Jag sitter vaken före alla andra.. som vanligt.
Jag lyssnar på Linnros.. lite kär i honom med..

"Jag var ett loppis fynd, hon ville ha nåt..
och jag blev använd en gång mest på skämt..
Var hennes tryffelhund
åh jag borde ha förstått det men jag förstår det nu
jag tänker aldrig mer bli 25"

och sen hittade jag detta film tipset.. med min numera nya sexiga favorit Ryan Gosling:


Och ja den måste vi ju se eller hur!!?
Ha en bra dag!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar