tisdag 16 augusti 2011

Höst skor

Det känns som det är dags för det..
nog för att solen skiner idag och det faktiskt ska bli typ 20 grader.. så har ändå hösten gjort sig påmind och jag har tänkt att det är nog det jag måste göra .. köpa mig ett par grymma höst skor.

finns en hel del.. vissa dyrare vissa billigare.. men skor finns det alltid!
Jag vill ha ett par låga jodhpurs och ett par andra med klack.
Färgen.. ja jag kör på i samma spår som förra hösten och vintern och går i Congacens tecken! :)





Ja som sagt... just det här med skor är ju en liten "addiction" för mig så jag ska nog hitta något bra till slut!
Nu ska jag ut och springa en runda innan dagen måste startas upp på allvar.
Ta hand om er alla idag!
Och .. tack för att ni kikar in!

KRAM!



3 kommentarer:

  1. Aaahhhh vad manga fina!!! Vill ha!!!

    SvaraRadera
  2. Uppdatera snälla! Saknar din blogg! :)

    SvaraRadera
  3. Meg...? uppdatera snälla? jag har ju skrivit varje dag ju! ?
    Kan inte du se det?
    Skumt i sf.
    KRAM!

    SvaraRadera