tisdag 23 augusti 2011

har hittat ny musik!

Hej på er!

Ja jag har hittat en ny kille att blunda till.. Amos Lee heter han..
och som han sjunger! LOVE IT!
Men man måste lyssna på texterna.. inte bara ha musiken på alltså.. utan LYSSNA.

Visst är det bra?
Jag tycker det.
Solen skiner idag.. fin dag ju! Kanske vi får några "sensommar" dagar trots allt..
Jag är hemma och har rastat hundarna, ska vänta in en reparatör.. torktumlaren är trasig och då kan ju inte en husfru sköta sin sysslor som hon ska :)
Jag spelar Amos Lee högt och ler mot solen.
Fin dag idag!

Ta hand om er!
Och har ni inget kul för er.. så kolla in streetfashion
Där blir man alltid glad av alla fina bilder.. som tex dessa:





Jag skulle vilja sitta på den gatan och kolla in alla snygga människor som passerar förbi.. för det verkar ju vara galet mycket av dem!! :)

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar