tisdag 19 juli 2011

svarta bambu stolar a´la sika design! ;)

Godkväll!

Hemma efter jobbet, hundarna rastade och mannen målar mina stolar för fullt.
Inte helt klara ännu då det regnade igår när vi planerat att börja med det svarta lagret... men idag!
Idag kom minsann första lagret med svart färg på!
Och se vad fina de blev!!




visst ser det ut att blir bra?
Ja självklart ska det på en spray runda till och självklart ska de "piffas" och ställas där de hör hemma men ni förstår vad jag menar va?
Mmm jag gillar dem i alla fall!

Nu ska jag springa en andra runda för dagen så jag gör mig förtjänt av det där glaset med rödvin som jag faktiskt känner för idag.. igen.

KRAM!




1 kommentar:

  1. Hej, kollade stolarna och jag har två bambustolar som jag har funderat på att antingen olja eller måla - men förarbetet med sandpapper är nog jobbigast. Har ev tänkt måla dem svarta men såg dina som var sprayade och det verkar ju mycket enklare och blir kanske jämnare också.
    Gjorde ni något mer än sprayade? före eller efter?

    Li (uarda@comhem.se)

    SvaraRadera