tisdag 19 juli 2011

sol och sommar!

Hej på er!

Jag börjar 12 idag så jag har hunnit med en hel del redan.
Sprungit 5.8 km, gått ut med hundarna, rensat lite ogräs i vår garden, kastat i en maskin med tvätt, plockat in lite blommor, och druckit mängder med kaffe ;)

Jag ska städa med hade jag tänkt men utan barnen hemma är det ju inte rörigt och då känns det inte lika viktigt.. ;) men ikväll åker nog svabben fram.

Nu ska jag äta lite tidig lunch innan jobbet och jag bjuder på lite bilder från min hall så länge..
har nämligen lite funderingar om att byta ut en del... :)






fotona är inte stylade idag så man får ta det för vad det är helt enkelt ;)
Men den är svårmöblerad min hall, stor och bra med många barn och kläder.. men finns inga väggar att göra ngt av.. tips?

Ha en bra dag!
KRAM!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar