söndag 17 juli 2011

sista semesterdagen...

Galet trist..

att det är dags för jobbet i morgon.. känns som alla andra startar sin semester när jag slutar min.. men men man kan ju inte ha allt ?
Idag har vi i alla fall hunnit med att shoppa lite saker som behövdes.. 
och bland det så fanns ju såklart min kära färg till stolarna!
de måste såklart grundas först.. visst är det väl trist med alla steg som skall tas innan allt blir klart??!
Men jag gör som man ska i alla fall för det har man lärt sig efter alla år av pyssel, renovering och byggnation.. att grundarbetet ÄR superduper viktigt.

Så idag har de fått sin grundfärg..

I morgon får de sin riktiga färg.. så spännande.. snart är de här mina fina fina svarta "bambu" möbler.
(som visst inte är bambu utan ngt som heter "rattan"?)

Hoppas ni har en bra Söndag.
Pussa era barn extra ni som kan.. jag önskar jag kunde.

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar