torsdag 23 juni 2011

Sommarlov!!

Godmorgon!

Ja idag är sista dagen innan vi startar med vårt SOMMARLOV!
Det ska bli så skööönt, och jag hoppas att vädret kommer tillbaka med sol och sköna havsbriser!

Idag kommer min bror hit med..
han kommer med sin fina lilla, tokiga, bullriga, mysiga familj.
Vi ses inte så ofta om man önskar men när vi ses är det alltid trevligt!
Ibland önskar man ju att man bodde i samma stad.. så vi kunde ses mer till vardags..
jag är uppriktigt avis på mina syskon och vänner som bor i närheten av sin släkt..
tänk om jag kunde ta en kvälls promenad med Carin, tänk om jag kunde ta en morgon "springis" med bror en Söndag..
Tänk om jag kunde hämta Rolf och Ida tidigt efter jobbet så de kunde leka med mina barn en Onsdag..
Tänk om jag kunde ringa Petra och fråga om hon kan följa med som smakråd till min midsommarklänning..
tänk om jag kunde köra hem till Emelie och snacka inredning en Fredag kväll och dricka Mojito..
tänk om jag kunde gå ut med hundarna tillsammans med mamma..
tänk om jag kunde be pappa om hjälp i trädgården..
tänk om jag fick bjuda hem alla på en spontan grillning en Torsdag eftermiddag..
tänk om jag kunde köra hem till Johanna och snacka om livet till ett på natten..
tänk om jag kunde sitta hemma i Sofias nya hus och prata om barnen, männen och livet..
tänk om jag kunde ha bokat alla Måndagar till träning med Anna..

Ja tänk om.. tänk om..

Nu kommer ju i alla fall bror min.. så jag får försöka njuta så mycket det bara går..
och i morgon kommer Anna med.. så denna helgen gäller det att ta till vara på!

Midsommarklänning.. som jag nämnt så mycket.. vädret ser ju inte ut att vara med oss tyvärr..
så jag får se hur det blir..måste man ha BYXOR!??
Önskar ju sol sol sol!!

Ta hand om er!

KRAM!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar