lördag 18 juni 2011

Nya lyktor!

Hej!

Vad har ni för er där ute i landet?
Själv dricker jag champagne!

Jag har haft en slapp dag idag, så huset ser ut att vara tappat upp och ner för tillfället.. :(
Alla barnen har roat sig bäst de vill inomhus medan jag och mannen hängt utomhus.. i nästa projekt..:)
Ja jag vet.. Gardening up my throat..?
Men det blir sååå fint!
Nu har jag ritat upp entré rabatterna och planerat in vilka växter som skall vara var.. och det blir nog hur bra som helst när det är klart...
klart ja... för vägen dit är ju bara sååå trist.. lyfta plattor, gräva ur typ TON med underlag, gå med kärran och dumpa det vid bygget 200 meter bort.. knata tillbaka.. gräva, svettas,svära lite, ösa, ösa, ösa, köra skottkärra.. och ja så håller det på.. i TIMMAR!
Vi har kommit en bra bit..

Jag ska umgås med mannen och champagnen nu.. :)
Bjuder på bilder från i går.. med mina nya fina lyktor!!


först på gräset, för visst är det fint nu?? så grönt och skööönt!
Och min fina hortensia ville jag visa med.. den är på gång att blomma igen!! :)

poolen har en tempratur på 25 grader idag,, men nej jag tar det doppet en annan dag :)






ja ni ser.. vi myste en hel del igår.. men idag är inte vädret lika fint.. får mysa inne istället :)

Ha en underbar Lördag!
Och grattis till min Anna som sprang en mil i dag!
55 min !! Tjohoo!
Önskar jag hade varit med!

KRAM!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar