söndag 19 juni 2011

Hot Guys! Fashion fenomenal!

Godmorgon!

Ja jag vaknade tidigt idag igen.. dricker en kaffe nu och ska köra ett TUNGT kettlebell pass snart..
måste bara visa er mitt senaste "fynd" i internet världen!
Jag gillar ju kläder.. och jag gillar ju män.. så när kombinationen av dem två tillsammans ser riktigt bra ut blir jag liksom lite sådär lagom till mig.. :)
Kolla bara detta:



Vad säger ni??
Var han man kunnat hitta alla dessa helt otroligt snyggt klädda män??!!
Jag ser aldrig något sådant..?
Nu är det sommar i Sverige och jo då kan man se en och annan man med lite färg.. men detta.. mmm vilket SMÖRGÅSBORD av godbitar!
Det är en ny blogg jag hittat, jätte rolig med fin fina bilder hela tiden!
Kolla in den HÄR.

Bilden på han som kolla sin mobil..den mannen är jag just för tillfället störtförälskad i! :)
Ni lägger väl märke till det fina hemmagjorda pärlarmbandet??
åhh.. ja nu fickvi en härlig dos så här på morgonen.. mer kanske kommer under dagen!

Ha en skööön Söndag!
KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar