fredag 15 januari 2016

2016

Jag skriver på Instagram vad jag lovat mig själv.
Snällare, gladare.
Mot mig.

Jag lovar att det här året skall bli det året så jag ser på mig själv på ett mildare sätt.
Då jag är snällare mot mig och livet.

Så 2016 kommer bli så in i baljan bra det vet jag.



Och snart kommer ljuset åter.
Tänk va.



Alltså jag är som nyförälskad.
I 2016, för jag känner det ända in i hjärtat - det kommer bli ett galet bra år i år.



Jag lyssnar på en dokumentär i bilen på väg från jobbet.
Den får mig att se på mig själv i annat ljus.
Får mig att minnas en tjej som inte visste mer än så.
Mer än så som var alldeles för lite.

Även hon kommer få ett magiskt år.
Även hon.

Tänk va.
2016!
Vi gört bara.

Livet är till för att levas!!

1 kommentar:

  1. Hippi hurra! Jag har också väldigt goda känslor om 2016. 2014 var sämst, 2015 var konstigt - 2016 kommer bli succé!

    Nu var det längesen, så en påminnelse - du tar SÅ fina bilder!

    SvaraRadera