måndag 19 januari 2015

FORMEX

Jaha så då var det avklarat.
Jag har landat hemma.

Med huvudet fullt av inspiration och hjärtat varmt av känslor.






Många inköp blev det och en av favoriterna är Tell Me More som ni ser här ovan.
Mycket vackra textilier, vaser, krukor och ljuslyktor.
Kommer snart till Lakewoodliving.se så håll utkik.



tre dagars spring på mässa, hotellnätter, en massa glas med vin och umgänge med underbara människor.
Låter hur bra som helst och det var det.
Men det känns idag.
I huvudet och i kroppen.



Och ja vissa leverantörer är ju liite av mina favoriter sedan länge så hos Olsson & jensen stod jag länge och babblade. Pratade trender, letande efter det perfekta matbordet, soffan och tyget till våra sängkappor.
Och jag träffade även Judita där i montern och hann med några kramar och lite prat.


Det kommer lite nyheter i vår som sagt och jag vet att ni är många som kommer älska det.

Jag avslutade mässan med en underbart trevlig kväll hos Terese från Love Forever
Åt god mat, skrattade, kramades och drog dåliga skämt.
Tack till alla som var med under mina dagar.



Jag syns inte, men man ser min hand i "skål-position" i alla fall :)
de här två fotona är från min vackra vän Ulrica.

men ja nu.
Nu är jag hemma.
Ska jobba ifatt typ mer än jag klarar av och dricka på tok för många koppar kaffe.
Så ser min Måndag ut.


Tack Formex för den här mässan.
Vi ses snart igen.

2 kommentarer:

  1. Har ju följt rapporeterna från Formex här hemifrån slaviskt och förstår ju huuuuur mycket fint som är på G in :)
    Dock kommer jag inte haka på den där förutspååda färgexplosionen, då får vi göra om vårt hem helt, och det har jag ingen lust med. Vi har ju precis gjort en del klart ;-)
    Nä, däremot gillar jag det här med sin egna stil som man kryddar med diversa nyheter. för nytt, ja det vill jag ha alla årstider. That's the way I am! :)
    Ha en fin måndag o ta't lugn med kaffet;-)
    Kram Anna

    SvaraRadera