torsdag 11 december 2014

Olsson & jensen, Rifdesign och annat lull-lull

Ja det går i en rasande fart.
Allting faktiskt.
Men det är väl precis just så det brukar vara innan året liksom skall knytas ihop och vara färdigt.
Precis just så.


Och ja med rasande fart ramlar äntligen de där sakerna jag och kunderna gått och väntat på så länge in.
Allt på en gång.
Bordslampor i mässing, takkronan som är den vackraste av allt.



Och de där Texas longhornen med.
De har landat.
Äntligen.
Och i morgon landar det ett stort lass med marockansk keramik med.
Rif design skall leverera en hel massa underbara saker till butiken och kunderna ska äntligen få sina vackra saker.


Så ja det är det jag gör.
Packar i en rasande fart.
Träffar kunder i en rasande fart, går på avslutninsfester i skolan i en rasande fart och planerar för våren.
Allt i en rasande fart.
För snart är det ett nytt år.
Och det där nya året.. 

ja du det kommer bli magiskt.
Jag känner det.


Känner det på riktigt.

4 kommentarer:

  1. Ni har så mycket fina saker så jag smällar av!

    Och visst har tiden gått extra superfort på senaste. Jag insåg precis att en månad hade gått medan jag trodde att det kanske, om jag tog i, var två veckor. Men det innebär bara att snart är det semester och så, sen får tiden gärna stanna dock!

    SvaraRadera
  2. Så vackert så jag måste titta flera gånger! Du kan det här....du har rätt öga, känsla och så blir det så här fenomenalt läckert.
    Gillar, massor.

    Och visst har året gått snabbt! Fint att vi kan följa varandra så här.

    Puss till dig finaste du!!
    L

    SvaraRadera
  3. Det där nya året, det hoppas jag på. Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Den lampan...?!? Säljer du den i Butiken???
    Maila eller skriv till mig. Please. Sååå snygg. Märke?? Hör av Dig snart. Mycket snart. Bords lampan alltså...

    SvaraRadera