måndag 11 augusti 2014

Frukost och poolhäng

Att vi är i Florida, bara det är svårt att förstå.
Att vi är här samtidigt som min bror och hans familj.
Ännu svårare att förstå.






Och så idag.
Idag kom en av mina närmaste vänner hit.
Den vännen som var just här med mig när vi var 18 år och sprayade luggarna på kvällarna innan vi dansade till svetten rann.
Hon kom.
Med sin familj och ett leende på läpparna.

Ännu svårare att förstå.


Så idag var ännu en magisk dag.
En sn med frukost vid poolen, med vänner och syskon, skratt, samtal allt och ingenting och en hel del plaskande i poolen.

Svårt att förstå.

Så nu spar jag dessa ögonblick.
Inuti.
För att plocka fram när jobbet är som mest och vänner och syskon är för långt borta.
Jag spar och älskar.

Fullkomligt.




1 kommentar:

  1. Åhh så härligt ni har det!! Njuuut!:) Hälsa fina familjen! <3 Kram!

    SvaraRadera