söndag 17 augusti 2014

#csfloridawedding

Det var igår.
Min brors bröllop.
Och ni kan kanske redan ana att det var magiskt.
Men jag visar lite ändå.

Bröllop på stranden i Hillsborobeach, ja men visst.
Magiskt.



Vi var där tidigt på morgonen och jag dukade och piffade borden för att sen gå vidare till detta -
Att piffa Carin och dricka champagne för att fira.
Ja ska man gifta sig med min bror behöver man fira säger jag.

Ordentligt.


Sen när håret var fixat och make:en satt där den skulle fick hon snälla gömma sig på ovanvåningen tills det var dags.
Dags för detta.



Ta sig ner till stranden och till min gråtande bror som stod där och väntade på sin älskade Carin.
Självklart har jag flera hundra bilder men idag visar jag er dessa.
Några få.
För att visa er fler en annan dag.




Och att agera både dekoratör, make:up artist, hairstylist och fotograf på sin egen brors bröllop, jo det går.. tårarna rann bara lite mer bakom linsen.
Men det går.




Idag har vi hela huset fullt av nyvakna barn, hela kylen full av rester och hela hjärtat fullt av kärlek.

Det ni.
Det.




3 kommentarer:

  1. Uuuuuuunderbara bilder, blir alldeles mållös och tårögd...
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt hörru! Helt underbart. Vill se mer!!!

    SvaraRadera
  3. Men vad du är duktig! Vilken svägerska och syster du är! Jättefina bilder! Som du kan!

    SvaraRadera