fredag 11 juli 2014

Sommar så det kniper i hjärtat

Ja den fortsätter göra mig alldeles varm.
Både utanpå och inuti.
sommaren.



Så igår.
Efter jobbet på Araslöv golfklubb. 
( som ni för övrigt får se mer om i morgon)
Efter det.
Stannar vi bilden precis när vi svängt ut.. för vi kan inte låta bli.
Jag kan inte låta bli.
Ställ dig där ute säger jag till dottern.
Gå ut en bit och känn på åkern.

Hon skrattar och trampar ut.
Har man en blogg själv med nu så offrar man sig minsann för några fina bilder.
Minsann.




Och inte vilka bilder som helst.
Kan vara det vackraste jag sett.
Min dotter på ett fält av svajande vippor med ett hår guldstänkt av solen och vinden smekande över oss.
Kan vara det vackraste som finns.

Sommar och kärlek så det kniper tag i hjärtat.
Ordentligt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar