tisdag 1 juli 2014

Araslövs Kro och Golfklubb

Inte riktigt var jag brukar hänga.
Inte riktigt men jag känner nu att jag kanske borde börja.
Hänga på Araslövs golfklubb.



Det ligger generande nära mitt hus.
Generande nära för att jag inte förrän idag besökt det.

Jag ska nämligen jobba lite tillsammans med de en underbar tjej som driver just restaurang och event-delen på Araslövs Golfklubb.

Och när jag kom ut där tidigt i morse för att äta en god hotell-frukost med tjejerna så liksom kände jag att.. jo jag kanske skulle ta och lära mig det där.
Det där med golf.





För miljön där ute.
Det var som jag flygit till Italien på bara 5 minuter.
Och där i Italien sken solen från klarblå himmel och husen i sten hade röda klätterrosor på fasaden.
Italien i Araslöv.




Och trots att jag faktiskt tänkte tanken.
På att börja golfa så var det ju inte därför jag var där.
Nej jag hade helt andra anledningar.

Helt andra.




Men dem anledningarna får jag berätta om en annan dag.
Spännande är det i alla fall.
Spännande och in i maggropen vackert.
In i maggropen.



Det ni.





2 kommentarer:

  1. Låter verkligen spännande! Så nyfiken jag blir... Vackra bilder och fina texter här hos dig. Som alltid. Kram Suss

    SvaraRadera