torsdag 5 juni 2014

vintage soffbord

De nya sakerna som skulle kommit till butiken igår dök aldrig upp.
Jag fick istället roa mig med att packa ordrar till kunder och städa lite.
Och precis innan jag skulle köra hem kom jag på att det där soffbordet som säljs så himla mycket ju faktiskt inte är ordentligt fotograferat.




Så jag packade in ett soffbord i bilen och körde hem.
För ja ni ser ju, det liksom behöver fotograferas och visas upp.
Ett snyggt vintage bord tillverkat av gammalt virke som liksom visar på ett liv som levts.
benen består av järnhjul som för tankarna till gamla tågvagnar.
Nästan lite som Åsas fynd häromdagen.
Och visst gillar men den där lite slitna, levda stilen på inredning just nu?
Tillsammans med raka linjer och mjuka tyger blir det perfekt tycker jag.
Perfekt.


men jag måste köra.
För idag ska det komma till slut.
Nyheterna till butiken.

Kanske vi ses där.




1 kommentar:

  1. jättefint, var har du köppt bordet samt lyktan som står på bordet?

    SvaraRadera