söndag 1 juni 2014

Haväng

Det blev ju en Söndag på Fredagen och jag hade tid.
Tid jag inte annars har eller tar mig så ofta längre.
Så vi gjorde vad jag älskar mest.
Umgås och "utflyktar".



Vi packade in oss i bilen och körde mot Österlen och allt vad det innebär.
Solglittrande hav, böljande kullar vid Brösarp, får i hagarna och lunch under ett äppelträd.
Vi körde till Mandelmanns trädgård och åt ekologisk lunch och klappade kattungar.



Vi testade hur det kändes att sitta i en traktor och sen tog vi det bästa.
Haväng.



Jag vet att jag tjatar om denna plats.
Men på riktigt.
Fullkomligt UNDERBAR.
Idag stannar jag hemma däremot.
Jag fyller nämligen år och vi ska planera något gott att äta och kanske ska jag få öppna en present med.
Kanske..








1 kommentar:

  1. Hihi "utflyktar" är ett underbart uttryck;) Det älskar vi med;) Ha en fin fin vecka. Kram

    SvaraRadera