måndag 10 mars 2014

Vilse men hemma ändå

Jag bodde här en gång.
Varje dag vaknade jag med solen skinande över mig.
Jo faktiskt i princip vare dag.
Och fast det snart är precis 13 år sedan jag flyttade hem till Sverige igen så känns det alltid precis lika underbart varje gång.

Att vakna till solen.

vi skrattar till magen krampar, dricker kallt vin som får glasen att svettas i värmen.
Och så pratar vi, massor.
Om och om igen pratar vi hon och jag.
Min syster.



Och jag har 100 bilder att visa.
Men min dator har såklart fått någon slags spunk och jag måste om-intsallera mitt fotoprogram.

Men snart så..
Snart får ni se hur solen skiner på oss.
I Florida.





3 kommentarer:

  1. Låter ljuvligt! Bara njuuuuut!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åhhh det låter alldeles underbart! Mys på ni, ser fram emot att se fler bilder sen :) kram

    SvaraRadera
  3. Jag längtar efter att få se de där bilderna som också en gång var mitt hem!!!

    Kram,

    SvaraRadera