onsdag 12 mars 2014

fullt ös

Vi fortsätter.
Vaknar till solen som går upp över havet.
Vi promenerar lite, jag tränar, och vi dricker kaffe.


Och vi gör så gott vi kan.
Av tiden.
Vi försöker planera tiden så bra vi bara kan, för det är mycket man vill när man är här.
Mycket man skall hinna se, lukta på, shoppa och äta.


Och vi fortsätter skratta till magen skriker och vi kommer alltid minnas den här resan.
Så tacksam att vi gjorde det här.
Min syster Sandra och jag.
Och visst syns det på hennes finurliga ansiktsuttryck att hon trivs här.

Vi trivs.


Och idag gör vi det igen.
Skrattar, äter gott, känner havet mot huden och njuter.







4 kommentarer:

  1. Tänk att du är där igen!! Mina barn upplyste mig i morse att det minsann bara är 26 dagar kvar tills vi åker dit. Jag längtar så!

    Ha det gott och ta hand om dig och syrran!

    SvaraRadera
  2. Underbart! Njut allt vad du kan!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt ni har det och fint att ha dig här, på samma tidzon!

    NJut fina!!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Åhh så fina bilder :) hoppas att ni har fått lika mycket vårsol som vi i GBG.

    Jag bjuder in dig att Tävla om en härlig bok :)

    Ha en kanonhelg

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera