onsdag 27 november 2013

morgonens första timmar

Jag gör lite som vanligt.
Jag somnar sist av alla och vaknar först.
Skulle önska det vore tvärtom för nu säger kroppen ifrån.

Jag har så mycket som händer just nu och så mycket som kräver uppmärksamhet.
Som dessa fina saker:


Nya underbara necessärer som liksom ropar efter mig.
Fota mig, lägg ut mig i webshopen och låt alla julklapps köpare hitta mig för jag vet att de alltid letat efter mig.
Typ så.



Sen är det typ 100 doftljus och 50 olika dofter till både kropp och hem som behöver fotas.
Men där emellan svarar jag på 100 mail, säljer sängar i butiken, slår in julklappar till kunder och skickar iväg dropbox länkar på bebis fotograferingar som blev så bra att hjärtat stannar till.

Bebis bland vita  virkade täcken och patsell ballonger kan vara det bästa att roa sig med mitt i November. Jag lovar.
Kanske jag visar er lite från den fotograferingen framöver.

Kanske.


Men nu måste jag dricka en kopp kaffe till och köra med ostyrigt hår mot jobbet.
Ni då?








3 kommentarer:

  1. Så har jag alltid varit, vaknat först och somnat sist, även kallad portvakten ;-) men i dag kräver min kropp längre vila.

    Kram N

    SvaraRadera
  2. Det låter som att du har lite grann att göra, känner igen det där, lite " jag ska bara" och man vill ju vara med överallt, hinna med allting osv. Sen är jag själv väldigt dålig på att be om hjälp, kontrollfreak som jag är så behöver jag ju ha koll på allting själv ;-)

    Hoppas du får en fin torsdagkväll!

    Kram
    Helen
    www.vitaestilo.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja jag vet, man måste ju ha koll på allt. A L L T . pust :)
      Men ja jag kämpar på.. och hoppas att jag ska hitta några timmar att ta det lugnt på i vinter ;) Tack snälla. Ta hand om dig!

      Radera