torsdag 27 juni 2013

Haväng II

Vi är tillbaka hemma.
Efter allt vi behövde idag.
Skratt, fika, hav, prat och prat och prat.
Lite mer hav, lite mer Österlen och lite mer mat.

Tillbaka hemma och jag tror det är soffan som ropar mitt namn.
Men först ville jag visa er lite.

Visa er lite av Haväng och annat smått och gott.




Orden kommer inuti idag.
Flera stycken är det som trängs där inne.

Men här vill de inte skrivas.
Inte just nu.
Bilderna får prata för idag.




För Österlen liksom.
Man kan nästan inte säga något.
Det känns mer.
Känns massor.
Inuti.



Och hon,
tjejen som jag lärt känna.
Hon är något extra det vet jag.
Det känner jag.
Inuti.

Och ja ni ser ju:




Vacker så man får dåndimpen.
På riktigt.

Så idag saknar jag någon som redan åkt tillbaka till Stockholm igen.
Men jösses så glad jag är att hon kom.

Så glad.









2 kommentarer:

  1. Vad härligt att stå i början av er vänskap. Jag är också lyckligt lottad som har funnit många vänner men särskilt en via blogsfären. Glad för det!

    Dina bilder talar för sig själv. Ord är överflödiga, behövs liksom inte.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara havsbilder, och kul att hitta hit från instagram;) Nu ska jag besöka din webbshop. Kramar snygging

    SvaraRadera