tisdag 24 juli 2012

sommaren kom till byn

Ja nu är den här.
På riktigt på det där sättet som jag pratat om så länge.
Den är här sådär så du känner solens strålar sticka lite på kroppen, du vill sitta med fötterna vid pool kanten och plaska lite.
Äntligen.

jag bakar goda kakor med jordgubbar och rabarber från vårt eget "land"

Barnen badar i  poolen

Jag strosar runt i trädgården och sprätter på tårna.


Barnen kastar vatten ballonger


Vi tillverkar armband till lill kusinen


Och kusinen blir glad och visar upp sig på sin finaste sida.
Sommar som sagt.
Sommar och min syster är här.
Kan kanske inte bli bättre.
Jo lite.
För i morgon packar vi in alla barnen och tält och oss själva och drar ner till Österlen.
Ja men visst ni läste rätt.
Tält. *hostar
verkligen något för mig ;)

Men barnen kommer älska det!!

Hoppas ni njuter lika väl!!


KRAM!!

2 kommentarer:

  1. Vilken dag och vilka snygga armband ni gör heeela tiden!!! Så snyggt på bruna armar :)

    På tal om tält...8 dagars utomhussovning väntar på Gotland...*fniss* samma här, barnen vill det!

    Kraam!!!

    SvaraRadera
  2. Haha! Sjalv maste jag nog erkanna att jag saknar att campa......ja, forutom myggen da och den dar fuktiga, varma luften som man knappt kan andas i pa morgonen i taltet ;)) Have fuuuuuun!
    x

    SvaraRadera