måndag 18 juni 2012

ny vecka

Jag är hemma idag.
Jobbar i morgon.
Jag har hört att midsommar är på väg.
Midsommar betyder ju sol, eller nej kanske mer regn.
Varför lär vi oss aldrig?
det är ju aldrig riktigt varmt och fint i detta landet.

Men vi hoppas.
Alla år.
Alla dagar på året.



Jag ser solen är här och hälsar på idag.
Jag ska passa på att vara ute.
Jag har två hundar och tre barn och står och väntar i hallen.
Vi ska ut och plocka fläder!
Det ni.
Jag ska koka saft.
Alltså ibland chockar jag mig själv.
Fjällräven mamma som jag blitt! :)



Ses senare!
KRAM!


3 kommentarer:

  1. Fläder är gott...dock har inte mina blommor slagit ut på riktigt än så jag får vänta några dagar till!!!

    Ha den bästa dagen...själv ska jag ut i spåret med tre hundar medans mina barn ännu sover! Ja, nu märks det att det är sommarlov på riktigt!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. midsommar ja....
    jag håller tummarna så hårt jag bara kan för sol och helst lite värme också.
    längtar.

    SvaraRadera
  3. Åh vad gott med fläder! Ja, jag hoppas på sol!

    SvaraRadera