måndag 23 april 2012

vardag hela veckan

Ja nu är det MÅNDAG ifall någon av er hade råkat missa detta.
Måndag och veckan tar fart igen.. ny vecka, nya möjligheter.

Jag jobbar Måndag Tisdag och Onsdag och sen har jag lång helg!
Jag har fullt upp med.. förutom allt det där som jag tenderar att göra för mycket av så som att städa, tvätta och byta sängkläder ;) så har jag även lite shopping, lite trädgårdsfix, lite lyktor som skall flytta hem, lite stolar som skall beställas (äntligen!) och en hund som ska kastreras den här veckan.
Hej hopp liksom.


Jag ska försöka få tag i en bra målare som vill måla huset med.
(panelen byttes ju i höstas och behöver ett lager färg till)
Jag ska få mannen att vilja byta ut bänkskivan i tvättstugan som ligger kvar i sin förpackning på vårt hallgolv och liksom bara väääntar.
(och tar en jäkligt stor plats vill tilläggas)
Sen tänkte jag rikta detta helt och hållet till min man:
Jag vill ha en ute dusch tror jag.. en fin sådan.
Så den här inspirationen är helt och hållet till dig .. mannen min.
Lycka till.
;)


Fint va?
ooo ja.
Så nu ska jag göra en sista koll i spegeln innan jag drar till jobbet.
För efter denna helgen har jag blivit varse om saker som.. att det finns en möjlighet att man råkar köra till jobbet i pyjamasbyxor
Pyjamasbyxor med hål i.
Bäst jag dubbelkollar helt enkelt.
:)

KRAM


1 kommentar:

  1. Jag har börjat klä på mig innan jag går och lägger mig för att undvika att göra det igen :)

    SvaraRadera